onsdag 26 mars 2008

Vecka 21


-Kickan (min pojkväns smeknamn på mig) du ser inte rikgit ut som du gjorde när vi träffades första gången, säger min pojkvän och klappar mig stolt på magen! Ja inte konstigt att jag inte ser likadant ut nu, det är ju faktist hans "fel" eller snarare "rätt" att jag bara blir tjockare och tjockare om magen. Han pratar mycket med magen nu och smeker den försiktigt och när han säger en massa dumheter till bebisen säger jag till bebben att hålla för öronen *ler* det är nu man mer och mer börjar förstå att jag faktist väntar barn. Jag känner fortfarande inga sparkar men det beror nog på att bebisen ligger rätt långt ner och moderkakan ligger långt fram och högt upp. Så när bebisen sparkar så sparkar den mot moderkakan vilket gör att jag inte känner något. Men rätt var det är kommer den vända på sig och då lär jag nog få en känga som heter duga.

Inga kommentarer: