tisdag 28 oktober 2008

Den vackra hösten








Anton och mamma gillar att gå höstpromenader i solskenet, men när det är regn och rusk då stannar vi inne, ingen av oss gillar när vinden tar tag i oss och det blåser småspik..

Ofta tar vi med oss kameran och eftersom jag älskar att fotografera så hittar jag oftast saker som jag gärna vill föreviga :). Att gå höstpromenader med barnvagnen är perfekt eftersom Anton verkligen gillar att åka barnvagn, han somnar oftast så nöjd och belåten i den. Då och då slår han upp sina blå ögon och tittar på mig och ger mig ett leende och somnar om, underbara bebis.

Senaste vägningen 21 oktober så blev resrultat häpnadsväckande, 6940 g.. Jag som inte hade trott att han skulle gått upp något alls, eftersom han ätit så dåligt hela sista tiden eftersom han har så problem med magen, men vår duktiga kille hade ökat med 790 g på 14 dagar, duktiga Anton..

Inga kommentarer: