tisdag 4 november 2008

Anton fyra månader











Vår lilla prins är född på USA:s nationaldag och fyller fyra månader idag, när de har val. Undrar om han kommer bli intresserad av USA när han blir äldre?!

Anton och jag fortsätter våra promenader med kameran:) ibland undrar jag vad folk tänker om mig som bara stannar upp och tar kort. Mitt senaste objekt är rönnbär. Blir jättefina på kort och ett tips till folk som ska ha en höstfest. Löv och rönnbär är jättefint som dekoration på borden.

Idag har vi varit och träffat våra "mammagrupp" och hade besök av en sjukgymnast och en arbetsterapeft. Vi pratade mycket om att bära och lyfta, vilka "fel" man lätt gör som förälder. Jag ska försöka ta detta till mig och tänka mer på hur jag lyfter och bär, vi har bara en rygg och den ska man vara rädd om. Efter träffen var vi tre mammor med bebisar som valde att gå en prommenad, det var 40 stycken sköna minuter, men lite bitit i kinderna. Det märks verkligen att det håller på att bli vinter.:)

Avslutar med att skriva att Anton verkligen trivs med sin flickvän Amanda :)

Inga kommentarer: