tisdag 29 september 2009

En mors tankar...



Min son är en pigg krabat, han busar så mycket han bara kan. I förra veckan höll han på att fixa eldsvåda i köket, tur nog var jag snabb att lösa situationen, men jag var livrädd att någon granne skulle ringa till brandkåren. Hyss är Anton riktigt bra på. Han skrattar och pratar, röjer runt i lägenheten, det är svårt att tro att det skulle vara något fel på honom när man ser honom. Jag försöker tänka att inget är fel, men jag vet att allt inte är som det ska, frågan är bara hur allvarligt felet är. Vad händer sedan efter alla undersökningar, måste man operera, eller kommer han få leva med det som det är? Frågorna är många och just nu finns inga svar. I morgon är det dags för ytterliggare en undersökning som förhoppningsvis för oss närmare svaret på vad som måste göras med vår lilla prins.

Mammas gullunge, jag tror att du är frisk för sjuk är du inte, bara att du har en "missbildning" som de kallar det, fasen vilket sjukt ord, jag skulle tycka att de borde använda ordet avvikelse istället för det är ju precis vad det är, en avvikelse!




2 kommentarer:

Jiz sa...

Hej gumman!
Vad är det som händer? Jag har inte vetat att allt inte står rätt till med Anton. Behöver du prata med någon så finns jag här!
Kram Jennie

Solskensblondi sa...

Tack vännen!
I nuläget vet vi inte så mycket men som det verkar har vi en del undersökningar framför oss, mindre kul men huvudsak är att de går till botten med problemen. Får berätta mer senare. Kram