onsdag 2 april 2008

Grattis Carro!


Dagens inlägg ger jag till min kompis/kollega Carro som födde en liten son den 25 mars.
Den lille hade brottom ut och föddes för tidigt, men är redan en liten fighter som kämpar sig starkare och starkare för var dag som går.

Vill gratulera till den söta lille sonen och om några månader kommer våra sönder att träffas tillsammans för första gången.


För övrigt så har jag varit hos min barnmorska idag och fått lyssna på bebbens hjärtljud. De dunkar på, idag tyckte jag att de lät som ett tåg som dunkar mot rälsen. 156 slag per minut ungefär, så samma takt som förut.


Min barndomskompis Sara väntar barn och ska föda i september vilket jag tycker är jättekul.
Min kompis Linda väntar också barn har jag precis fått reda på, hon kommer också föda i september. Min arbetskamrat Astrid väntar också barn hon ska föda nu i maj. Det känns så roligt att jag har vänner som också är gravida samtidigt som mig.


Inga kommentarer: